POMÔŽTE VDOVE SO ŠTYRMI DEŤMI DOSTAVAŤ DOM

24.10.2011 06:31

 


POMÔŽTE VDOVE SO ŠTYRMI DEŤMI DOSTAVAŤ DOM

Moje deti sa ma neustále pýtajú, kedy sa presťahujeme do nášho domčeka. Pomôžte mi, aby som im mohla zvestovať dobrú správu.

Pred tohtoročnými Vianocami to bude rok, čo sa moje maloleté deti stali sirotami. Vychovávam tri dcéry vo veku 6, 4 a 3 roky a najmladšieho ročného syna. 
Snažím sa im poskytnúť dobrú výchovu, vzdelanie, no nesiem na pleciach ešte jeden kríž a tým je náš nedostavaný dom na mrznúcej Orave. Deti o ňom veľmi často rozprávajú, vedú spory, kto bude mať ktorú izbu, akou farbou ju vymaľujeme... Neustále sa ma pýtajú, kedy dom dokončím. No ja im odpoveď stále neviem dať.
Po smrti môjho manžela Jozefa nám navyše banka za polročný odklad splátok navýšila celkovú sumu úveru o dvetisíc eur. Napriek tomu sa mi už medzičasom podarilo zohnať dostatok peňazí na osadenie dverí a okien. Teraz ma čakajú ale ďalšie finančne náročné položky – kúrenie, voda a elektrina. 
Ďakujem vám za akúkoľvek pomoc. 
 

Máme s deťmi spoločný nedosnívaný sen o domčeku. Z prostriedkov vyzbieraných cez portál www.ĽudiaĽuďom.sk by sme radi zaplatili jeho pripojenie na elektrinu, vodu a vyriešili aj kúrenie.
ZOZNAM DAROV
30.5.2011 200 € Mgr. Peter Laťák Držím Vám palce!
30.5.2011 50 € ANONYM  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

CIEĽOVÁ SUMA10 000 €

 

 

 

O NÁS

Zuzana Gaborova

0918495625

 

 

 

 

 

 

 

zuzana.z.gaborova@gmail.com

 

ZDIEĽAŤ

 

0%