Dnes už nie. Dnes som pre nich už prašivý pes, ktorého vykopli zo svojich radov cez obedňajšiu prestávku. Dnes sa predháňajú v písaní blogov o tom ako strašne pri mne trpeli. O tom ako som strašne škodil SaSke. O tom, že som obyčajný klamár, ktorý nedrží dohody ... o všetkom, veď to máte možnosť čítať. Samozrejme v texte nezabudnú napísať ako sa predvádzam "pred každou bezpečnostnou kamerou" ... šikovní sú. Pekný scenár. Hlavne ma čo najviac zosmiešniť, to je podstatné, to je cieľ.

Skutočný dôvod všetkého tohto snaženia je však iný ako sa zdá. Strašne sa hanbia za to, čo spravili, že sa prezradili. Zistili, že celej spoločnosti mojím vyhodením z klubu len dokázali, že im nejde o blaho svojich voličov, ale svoje vlastné. Dokázali, že pre nich je ideálny poslanec ten, čo poslušne stláča ten správny gombíček. Dokázali, že sú slobodná strana, v ktorej každému je dovelené mať názor. Ten predsedov. Dokázali, že sú len obyčajní trafikanti, ktorým, keď niekto stúpi na otlak (čo som robil veľmi často a účinne, priznávam), tak ho ukrižujú. A tak sa snažia, vehementne. Vo svojej snahe si ani len neuvedomujú, že každým jedným blogom a mojim očierňovaním, mysliacich ľudí len utvrdzujú v názore, že nás Sulík predsa len podviedol.

Už tretí krát v závažnej veci. Prvý krát vtedy, keď nám sľúbil, že naše body programu pretlačí do vládneho programu. Nepretlačil ani jeden. Dobré mu boli len naše prsty na stláčanie správnych gombíkov a peniaze, ktoré dostáva za naše mandáty. Druhý krát vtedy, keď nám podsunul na podpis dohodu o tom, že on zabezpečí aktualizáciu vládneho programu o naše návrhy a my sa na oplátku zaviažeme, že ak vystúpime z klubu SaS, tak sa vzdáme mandátov. Podpísali sme, v dobrej viere. Sulík však už na druhý deň s úsmevom na tvári novinárom hovoril, že žiadna aktualizácia vládneho programu nie je možná. Šikula - tu máš medový motúz, podpíš, a potom otrčí dlhý nos. A teraz tretí krát - nám tvrdí, že môžem hlasovať beztrestne za Ficov zákon, tak ako som sľúbil v pléne, ale dobre pritom vedel, že koaličná rada s tým nesúhlasila. Spokojný, sám z nás štyroch hlasujem za a ostatný nie, spoločne presne tak ako sme sľúbili - utopili sme Ficov zákon, aby sa vytvoril priestor nájsť s koalíciou dohodu. Presne podľa dohody, napriek tomu, že sme mali možnosť zákon s opozíciou prijať.

A nasledovalo to, čo už viete. Pozvanie do miestnosti predsedu parlamentu cez obedňajšiu prestávku. V rukách poháre vína, kopa dymu, myslel som si, že má niekto narodeniny. Pozerajú Bugárovu tlačovku. Sadnem si na gauč vedľa Sulíka a on "Dávam návrh na vylúčenie Igora Matoviča z klubu SaS." Pozriem na neho, na ostatných, všetci vážne ksichty. Oni to asi fakt myslia vážne. A tak som sa postavil, otočil k oknu s výhľadom na Dunaj a povedal som "Aby ste boli slobodní." Nasledovalo "Hlasujeme. Kto je za? Kto je proti? Jeden. Kto sa zdržal? Dvaja." Otočil som sa od okna a so sklonenou hlavou som vyšiel von.

Nevedel som, či sa mi sníva, alebo naozaj som práve prežil proces z 50tich rokov, normalizačný z rokov 70tich minulého storočia či inkvizičný z 15steho. Ale asi nie, aj tam určite niekto aspoň prečítal obvinenie a dali aspoň chvíľu "zločincovi" či "kacírovi" na vlastnú obhajobu. V SaSke nie, tam sa taký luxus nepestuje, veď to je Slobodná strana, aspoň podľa názvu, načo také zbytočnosti. Sú to machri - za 50 sekúnd cez obedovú prestávku, bez obvinenia, bez možnosti obhajoby, rovno vynesú rozsudok. Vypadni, ty prašivý pes!

Teší ma, že včera už aj Béla Bugár pre TASR vyhlásil, že Sulík podviedol aj jeho aj nás. Pravda sa totiž nedá donekonečna prekrývať masírovaním verejnej mienky blogmi normalizátorov či inkvizítorov, alebo spamovaním mailov. Veď si to prečítajte v necenzurovanej verzii - (https://www.aktuality.sk/clanok/182120/bugar-sulik-nas-oklamal/). Pre vás, ktorým sa nechce čítať celý článok, tu je pointa - citujem: Podľa informácií TASR klamal Richard Sulík úmyselne, aby získal dôvod na Matovičovo vylúčenie. Koaličným partnerom údajne povedal, že “ak Matovič zahlasuje za návrh Smeru-SD, bude mať konečne dôvod, prečo ho vylúčiť z  klubu”.”Ten dôvod si vytvoril tým, že informoval Matoviča, že všetko je v  poriadku, že koalícia s jeho návrhmi súhlasí, a pritom nesúhlasila,”uviedol zdroj blízky koalícii.

V správe je tiež napísané, že Bugár usvedčil Sulíka z klamstva, ktorý tvrdí, že on nič nevedel o mojom hlasovaní so Smerom. Bugár potvrdil, že v zápisnici z koaličnej rady je vyslovene napísané, že Sulík koaličnú radu informoval o tom, že budem hlasovať za Smerácku novelu. V tomto duchu vyznieva smiešne, ak Sulík tvrdí, že ma usvedčuje nejaká nahrávka z tlačovky, na ktorej sme povedali, že "nepodporíme" návrh Smeráckej novely. A podporili sme? Nepodporili. Ja ZA + Jofo ZDRŽAL + Erika ZDRŽALA + Martin PROTI = nepodporili sme, lebo pri tak tesnej väčšine stačil len jeden jediný z nás, aby nebol ZA a novelu by sme "nepodporili" ako sme sľúbili na tlačovke. Nečudujem sa však Sulíkovi, topiaci sa aj slamky chytá a keď vidí ako ho odsúdila verejnosť, metá rukami a slamky naháňa. Sulík musí konečne pochopiť, že keď ja raz niečo sľúbim, tak to aj dodržím. Musí pochopiť, že ja nie som Sulík. Inak povedané - ja nemusím opakovať svoj sľub dva krát, raz som v rozprave verejne vyhlásil, že budem hlasovať za Smerácku novelu, tak to predsa nemusím opakovať znova - doslova som v rozprave povedal "Preto ja osobne váš návrh podporím, ale určite nebudem prehovárať ostatných ľudí, z nás štyroch, aby ten návrh podporili. Každý z nich sa rozhodne podľa svojho svedomia. Urobím to preto, lebo chcem dať priestor, naozaj koaličnej dohode, v tomto danom prípade." - pozrite si záznam od 197min a 40sek (https://mmserv2.nrsr.sk/NRSRInternet/Vystupenie/53744/Matovic_Igor.html).

Práve preto, že včera vyšla vyššie spomenutá správa s Bugárovým vyjadrením, ktorá Sulíka usvedčuje z úmyselného klamstva, čiže podvodu, nasadil náš Superman svoju normalizátorskú úderku. Prikázal im do každého blogu písať rovnaké podpásovky a prekrúcania faktov - napr. o tom, ako som vraj vyhlásil, že každý koaličný poslanec má 10 nominantov v trafikách, hoci dobre vedia, že som hovoril o priemere. Prikázal im, aby všade písali o tom, že som povedal, že homosexualita = pedofília, hoci som hovoril o tom, že aj jedno aj druhé, je vybočenie z normálu, čo je sakra rozdiel ... a podobne. Mrzí ma to, čakal by som, že sa bude správať ako chlap a nie ako niekto, kto si musí vypchávať rozkrok špinavými ponožkami a kľúčmi od hotelovej izby.

No, nič to. V týchto situáciách sa vždy láme charakter a priznávam, že som len v nemom úžase.


P.S. A aby to nebolo bez prezradenia nejakého tajomstva, poviem vám skutočný dôvod honu na prašivého psa. Najprv skúste hádať. Pomôžem - prečo ide klasický slovenský politik do politiky? Kradnúť? Jasné, aj to. V tomto prípade je to skôr zneužitie svojho postavenia - nominácie či trafiky rozdávané svojej rodine, kamarátom a známym. Od začiatku stúpam koaličným stranám po krku, aby zverejnili všetky nominácie, aby ľudia vedeli, kto kde koho dosadil na teplé miestečko. Lebo len tak politické strany prinútime k tomu, aby miesta obsadzovali odborníkmi. O tom, že je to pre Slovensko životne dôležité, verím, nemá nikto žiadne pochyby - stačí nám len posledný príklad pána Zicha (nominanta pána Chrena zo SaSky), ktorý si vraj zaslúžil za pár dní v práci 90 tisíc € odstupné, sumu, ktorú bežná rodina nenasporí za celý život. A toto moje konanie a tlak bol dámam a pánom v SaSke veľmi veľmi nepríjemný. Natália Blahová (poslankyňa SaS) zašla vo svojej inkvizičnej snahe tak ďaleko, že ma vyzvala, aby som našiel aspoň jedného jediného nominanta, ktorého má niektorý poslanec zo SaSky - a že určite nebudem úspešný, lebo "Som si istá, že toto je nesplniteľná úloha. Z jediného dôvodu. Takí neexistujú." Pamätná veta, na ktorú určite nezabudnem;) Nereagoval som, nechcel som byť sviňa, ktorá bude udávať svojich kolegov. Vedel som však, že mená postupne vyplávajú na povrch. Stalo sa. Martin Poliačik sa tak pokakal z môjho vylúčenia z klubu, že sa asi zľakol, že teraz rýchlo pôjdem pred kamery a budem kričať mená nominantov. Akoby nevedel, že ja keď raz poviem, že dávam koalícii čas do apríla, tak slovo dodržím a nebudem kvôli tomu, že Sulík si neuvedomuje dôsledky svojich činov, teraz udávať svojich katov. Každopádne Martin Poliačik okamžite po mojom vylúčení z klubu zverejnil v celku úsmevný blog (https://poliacik.blog.sme.sk/c/256064/Nepoznate-niekto-mojich-zvysnych-19-dusi.html), kde sa preventívne priznáva k tomu, že jeho tatíčko sa po voľbách akýmsi čudesným zázrakom pretransformoval z radového úradníčka na Pozemkovom úrade v Považskej Bystrici rovno na krajského šéfa všetkých okresných pozemkových úradov v Trenčianskom kraji. Inak odporúčam prečítať si ten blog, lebo hlavne stať pána poslanca o tom ako tatíčko "Naprojektoval v našom regióne cesty, vytyčoval mnohé pozemky osobne, pozná históriu infraštruktúry..." je minimálne úsmevná. Chúďa Martin si v strachu zo mňa ani len neuvedomil, že takýmto verejným priznaním usvedčí Natáliu Blahovú z bohapustého klamstva, ktorá ako si iste spomínate tvrdila, že "Takí neexistujú." Existujú a omnoho viac ich existuje, Natálka, Ty to dobre veš;)

... a to je hlavný dôvod môjho vylúčenia. Veď viete si predstaviť držať vo svojom klube kolegu poslanca, ktorý z presvedčenia, že stranícke nominácie ničia našu krajinu, v kuse tlačí na ich zverejnenie, napriek vôli, prosbám a osobným záujmom svojich kolegov? V SaS si to predstaviť nedokázali a vymysleli si super zámienku a pascu - Hlasuj s Ficom, je to v pohode. Odhlasoval som. A zrazu - hlasoval s Ficom proti poklonkovaniu sa SaSkárov a celej koalície Orbánovi, fúj hanba! Vyhodiť! A hneď!

P.S.2. Prosím, všetkých vás, ktorí veríte, že politika sa dá robiť aj inak, ako si to predstavujú naše politické strany, ktorí snívate o tom, že raz nebudú existovať stranícke trafiky a poslanec bude môcť hlasovať podľa svojho svedomia, ktorí snívate môj sen ... rozpošlite tento článok tam, kam len môžete. Keďže nemám Richardove možnosti rozposlať 100 tisíc spamov za jeden deň, tak vaša pomoc bude v tejto veci veľmi potrebná. Ďakujem vám zároveň všetkým za vašu podporu a povzbudivé maily.
i.
... ak kliknete na karmu, vôbec sa nenahnevám;))