Môj príhovor v rozhlase...

11.11.2009 12:55

 Príhovor kandidáta vo voľbách do Žilinského samosprávneho kraja.

Kandidát Mgr. Peter Laťák, číslo 18.

 

Vážení spoluobčania. Dovoľte, aby som Vás oslovil  tým, čo chcem urobiť, ako poslanec Žilinského samosprávneho kraja, v prípade, že mi dáte hlas.

 

Moje meno je Mgr. Peter Laťák, pochádzam síce z Babína, ale som napoly Lokčan. Môj otec Karol Laťák sa narodil práve tu v Lokci, na ktorú mám veľmi dobré spomienky.

 Dlhé roky som žil v zahraničí, no pred dvoma rokmi som sa rozhodol natrvalo usadiť v Babíne. Možno ste poznali tiež môjho  starého otca z maminej strany, Štefana Siváňa staršieho, alebo môjho uja Štefana Siváňa mladšieho, ktorí sa venovali sochárstvu a ukázali kultúrnu hodnotu hornooravského kraja. Chcem sa odvolať aj na ich odkaz  uchádzajúc sa o Váš hlas v sobotu 14. 11. 2009 vo voľbách do Žilinského samosprávneho kraja, kde mám volebné číslo 18.

            Mojím zámerom, ako poslanca je priniesť peniaze z Eurofondov do našej doliny. Všetci dobre vieme, že cesty od Hruštína až po Poľsko sú zničené, všetci by sme chceli mať dobudovanú nemocnicu v Námestove a mamičky by tiež uvítali, aby tam bola pôrodnica. Ak je z Vašej obce poslanec v Žilinskom samosprávnom kraji, vždy mu záleží hlavne na obci, kde žije, alebo ktorú má rád, to je všeobecne známe. Preto aj ja môžem prisľúbiť snahu na prílev financií cez granty a europrojekty práve do našej doliny. Z týchto peňazí sa dajú budovať chodníky, verejné osvetlenie, cykloturistické trasy, a hlavne niečo pre mladých. V našich obciach pod Príslopom nieto miesta kde by sa mladí mohli športovo realizovať a tak im nezostáva nič iné ako bary a pohostinstvá. Zo štyroch miliárd korún, ktoré prerozdeľuje Žilinský samosprávny kraj sa bude dať vybudovať aj športové stredisko v obci, napríklad tak ako v obci Jasenová, kde mám s pánom starostom veľmi dobré kontakty a ten za  sedem rokov zmenil obec na nepoznanie k lepšiemu. To všetko sa dá len vďaka prostriedkom z eurofondov, lebo obce z daní už na viac nemajú. A eurofondy sa budú rozdávať práve tieto štyri roky a preto je vo voľbách 40 kandidátov a prevažne podnikateľov a starostov, ktorí to veľmi dobre vedia. 

 

Ja som sa rozhodol kandidovať popri svojom zamestnaní, a veľmi som zvažoval čo ma to bude stáť času a úsilia. Ale uvedomujem si, že možno dozrel čas pridať ruku k dielu a využiť moje skúsenosti zo života v USA a Západnej Európe, kde som dlodobo študoval a  pracoval. Mám záujem pomôct svojej doline a preto Vám ponúkam moje volebné číslo 18 v sobotnajších voľbách. V prípade, že sa chcete dozvedieť o mne a mojom programe viac, a ak sa k vám ešte nedostal do schránky môj leták, prosím prezrite si moju webovu stránku www.peterlatak.webnode.sk

Nezabudnite voliť číslo 18, kandidát Mgr. Peter Laťák. Ďakujem Vám.