Nežite životy iných

08.10.2011 00:35

Steve Jobs: Nežite životy iných

"Váš čas je obmedzený, tak ním neplytvajte," povedal spoluzakladateľ spoločnosti Apple Steve Jobs, ktorý v stredu zomrel na rakovinu pankreasu.

 

"Ako 23-ročný som zarobil prvý milión. Keď som mal 24, zarobil som desať miliónov. Ako 25-ročný som mal na konte sto miliónov." Rozhovor pre Forbes (október 1998)

 

"Byť najbohatším človekom na cintoríne - to ma nezaujíma. Ale ísť večer spať s pocitom, že ste niečo dokázali - to je úžasná vec. Ten pocit chcem mať." Rozhovor pre Wall Street Journal (25. júla 1993)

 

"Vsádzame na naše vízie. Zaujímajú nás naše sny... Sny sú pre nás rozhodujúce." Rozhovor po predstavení počítača Macintosh (24. Januára 1984)

 

"Svoj vyhadzov z Apple som bral ako ranu do zubov. Mal som tridsať, bol som plný nápadov. Mal som v hlave nový počítač. A Apple mi nedal šancu, aby som ho urobil... Nakoniec sa ukázalo, že dostať výpoveď z Apple bola najlepšia vec, ktorá sa mi mohla stať. Dalo mi to voľnosť a možnosť sebareflexie." Rozhovor pre Playboy (september 1987, Jobsa z Apple vyhodili v roku 1985. Do spoločnosti sa vrátil o 12 rokov neskôr.)