Trojkráľový príhovor starostu Laťáka

06.01.2012 11:26

 

 

 

Vážení občania, dovoľte, aby som sa Vám prihovoril v tento trojkráľový sviatok. Počasie nám nadelilo snehovú nádielku aspoň v tento posledný sviatočný deň prelomu rokov. Po minulé dni nás v Babíne poriadne vyfúkal vietor a teraz nás zavial páperový sneh. My na obecnom úrade sa snažíme zabezpečiť Vám základné služby odhŕňania snehu z miestnych komunikácií a hlavných chodníkov.  Ako náhle prestane snežiť zabezpečíme aj posyp posypovým materiálom proti šmýkaniu. V takomto hojnom snežení by posyp zatiaľ nemal význam a bol by plytvaním.  Rovnako mi dovoľte pri tejto príležitosti Vás informovať, že verejné osvetlenie, ktoré v niektorých častiach obce svieti počas dňa, včera a dnes, svietilo kvôli tomu, že silný vietor pospájal drôty verejného osvetlenia a my sa snažíme ho opraviť. Toto sa deje kvôli tomu, že počasie je náročné, čo dokazuje aj skutočnosť, že Obvodný úrad v Námestove, ako predĺžená ruka Ministerstva vnútra vydal tretí stupeň výstrahy pre tieto dni. Verím, že bez škôd prežijeme tieto sviatky i napriek vyhlásenému tretiemu stupňu výstrahy kvôli počasiu.  Zamestnanci obecného úradu i počas sviatku aktívne odhadzujú sneh, aby sme Vám vyšli v ústrety i počas sviatku troch kráľov, kedy nám počasie nadelilo toľko snehu.

Rád by som využil tento môj príhovor k Vám aj na to, aby som Vás informoval o stolnotenisovom turnaji, ktorý sa práve odohráva v kultúrnom dome.  Tento turnaj realizujeme vďaka dotácii z Ministerstva školstva. Všetkých športovo naladených občanov úprimne pozývame do kultúrneho domu.

Rovnako Vás chcem informovať o mojom darčeku pre Vás. Rozhodol som sa ako starosta obce pre Vás pripraviť vianočný darček. Rovnako ako na Silvestra, dovolíme si v obecnom rozhlase pustiť jemnú vianočnú hudbu na spríjemnenie Vašich rodinných návštev a popri tom budem ja osobne chodiť z dom do domu po obci a rozdávať v obálkach môj darček pre Vás. Verím, že ma prijmete a poteší Vás môj vianočný darček. Teším sa na stretnutie s Vami u Vás doma.


Váš starosta Laťák