Záverečná správa
POKYNY NA VYPRACOVANIE ZÁVEREČNEJ SPRÁVY
Prosím, čítajte pozorne:
- Záverečnú správu vpíšte do tohto formulára (*.doc) a tabuľky Prehľad čerpania grantu (*.xls). Rozsah textu môžete upravovať a prispôsobovať obsahu, snažte sa pri tom, prosím, neprekročiť 5 strán + Prehľad čerpania grantu.
- Záverečnú správu zašlite vo fyzickej (tlačenej) podobe na adresu Obec Babín ,Babín 50,02952 Hruštín. Na obálku napíšte číslo zmluvy. Pomôžte nám šetriť prírodu a ak je to možné, správu vytlačte obojstranne.
- Obe časti Záverečnej správy zašlite v elektronickej podobe (*.doc a *.xls) na e-mailovú adresu programového koordinátora, s ktorým ste komunikovali. K e-mailu priložte aj cca 3 vybraté najlepšie ilustračné fotografie súvisiace s projektom – tak, aby e-mail nepresahoval veľkosť 8 MB.
ZÁVEREČNÁ SPRÁVA
IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE PRÍJEMCU
Číslo zmluvy: |
|
|
Názov organizácie (prijímateľ grantu):
|
|
|
Názov projektu:
|
|
|
Meno osoby zodpovednej za projekt: |
|
|
Meno štatutárneho zástupcu organizácie: |
|
|
Adresa organizácie: |
|
|
Telefón – pevná linka: |
Mobil zodp. osoby: |
E-mail zodp. osoby: |
OBSAHOVÁ ČASŤ SPRÁVY
Stručné zhrnutie
Stručne zhrňte priebeh a výsledky projektu – k akej zmene udelený grant prispel (max. 10 riadkov)
Podrobnejší prehľad výsledkov
- Porovnajte plánované aktivity a časový plán so skutočnosťou, zdôvodnite uskutočnené zmeny.
..............................................
- Stručne zhodnoťte, ktoré plánované ciele, výsledky a aktivity sa vám podarilo splniť.
..............................................
- Stručne zhodnoťte, ktoré ciele, výsledky a aktivity sa vám splniť nepodarilo a prečo.
..............................................
- Uveďte všetky merateľné údaje (napr. počet a témy akcií, školení a seminárov, počet osôb, ktoré sa akcií v rámci projektu zúčastnili, počet a okruhy poskytnutých poradenských činností a pod.).
..............................................
- Uveďte, čo projekt priniesol cieľovej skupine, vašej organizácii, verejnosti, čo sa projektom zmenilo či nezmenilo, aké nové poznatky a úlohy vyplývajú zo skúseností, ktoré ste počas realizácie projektu získali.
..............................................
- Uveďte spôsoby komunikácie projektu (tlačoviny, TV, rozhlas, web, iné) – a zdôvodnite zmeny oproti plánu (kópie priložte ako prílohy v tlačenej podobe záv. správy):
..............................................
FINANČNÁ ČASŤ SPRÁVY
- Vyplňte priloženú excelovskú tabuľku Prehľad čerpania grantu - len príspevok z Obce Babín. K dispozícii máte okrem vzorovej i nevyplnenú tabuľku, do ktorej, prosím, vpíšte vaše finančné výsledky. Pokyny k vyplneniu nájdete pod tabuľkou.
- V nasledovnom komentári k finančnej správe uveďte stručný popis jednotlivých položiek, ktoré ste vyúčtovali, ak to nie je zrejmé z tabuľky Prehľad čerpania grantu. Vysvetlite v nich všetky zmeny nad 15% čerpania oproti schválenému rozpočtu:
A. Mzdy a honoráre: Za každého zamestnanca zvlášť: pozícia v organizácii, úväzok, mesačný plat + odvody do poisťovní, celková suma mzdy vyúčtovaná z projektu. Stručne popíšte, ako konkrétne sa zamestnanec podieľal na realizácii projektu.
..............................................
B. C. D. Cestovné náklady, ubytovanie, strava – vyúčtujte spolu: vysvetlite položky cestovných nákladov – kto a kam cestoval, komu a kedy sa platilo ubytovanie a ako je určené stravné – stručne vysvetlite účel cesty.
...............................................
E. Materiál / technické vybavenie: Stručne vymenujte materiál a vybavenie, ktoré ste kúpili, ak to nie je zrejmé z prehľadu čerpania grantu.
...............................................
F. Kancelársky materiál: Stručne vymenujte materiál, ktorý ste kúpili, ak to nie je zrejmé z prehľadu čerpania grantu.
...............................................
G. Komunikačné náklady: Náklady na prevádzku telefónu, faxu, internetu a poštovné.
...............................................
H. Iné náklady: Stručne popíšte iné náklady, ktoré sa netýkajú vyššie uvedených kategórií, ak to nie je zrejmé z prehľadu čerpania grantu.
................................................
PRÍLOHY
K záverečnej správe priložte:
- Fotodokumentáciu – aspoň 3 fotografie v elektronickej podobe v dobrej kvalite a s popisom.
- Výstupy z projektu (publikácie, bulletiny, informačné materiály)
- Kópie článkov uverejnených v súvislosti s projektom, príp. prehľad vystúpení v masmédiách...
- Kópie všetkých účtovných dokladov (faktúry, výplatné listy, VPD, bankové výpisy,...) prehľadne očíslované, zoradené podľa toho, ako sú zapísané v tabuľke a pri väčšom objeme zviazané. Každý výdaj (faktúra, zmluva, blok z registračnej pokladne) musí byť doložený kópiou príslušného účtovného dokladu a dokladu o zaplatení (výdajový pokladničný doklad, výpis z účtu). Pri dokladoch, ktoré sa vzťahujú ku mzdám, doložte kópiu pracovnej zmluvy a mzdového listu pracovníka.
- Kópie korešpondencie (vašich žiadostí i schválení) o zmenách čerpania prostriedkov nad 15 % pri jednotlivých rozpočtových kategóriách, časovom posune čerpania prostriedkov alebo posune doručenia záverečnej správy oproti termínom dohodnutým v zmluve o udelení grantu.
ZOZNAM ZASLANÝCH PRÍLOH
Fotodokumentácia: |
|
Výstupy z projektu: |
|
Kópie článkov: |
|
Žiadosti/povolenia o zmene čerpania prostriedkov nad 15 % (vymenujte) |
|
Žiadosti/povolenia o časovom posune čerpania prostriedkov a predĺžení zaslania záv. Správy (vymenujte) |
|
ZÁVEREČNÉ VYHLÁSENIE
Vyhlasujeme, že všetky údaje, ktoré sme v záverečnej správe uviedli, sú pravdivé a presné.
Dátum vypracovania: |
Zodpovedná osoba: |
Štatutárny zástupca: |
(vypĺňa Obec Babín) Dátum prevzatia: Prevzal: |